יום שלישי, 12 באפריל 2011

מדריך פיתוי עבור נשים

כאשר אדם מביט אישה מכף רגל ועד ראש, הוא בדרך כלל מתחיל בחלק הארוך של A-רגליים אישה שלה. השמלה אלה נובעת משהו סקסי למראה מפתה בכל עת של היום.

החל מעומק

כאשר אדם מביט אישה מכף רגל ועד ראש, הוא בדרך כלל מתחיל בחלק הארוך של A-רגליים אישה שלה. השמלה אלה נובעת משהו סקסי למראה מפתה בכל עת של היום. גרביונים הם חייבים יחד עם חגורת ביריות חצוף. זה יכול ללכת עם ללבוש את העסק שלך או חצאית קצרה עבור לצאת. זה באמת ביריות שעושה את זה כי זה משהו קלאסה כך וזה פשוט מתחנן להיות הביט. במיוחד כאשר יש לך את הראש החוצה את הדלת נראית העבודה, אבל לא לגעת לגבר שלך את כל פיתוי עליך. נסו למצוא כמה גרביים עם קו למטה מאחור כי פשוט כואב להיות אחריו ישר את החצאית. תוכל גם לפתות את הגבר שלך עם זוג נחמד של עקבים גבוהים או זוג גבוה של מגפיים שחורים. כל אישה נראית טוב העקב (בהנחה שהיא יכולה ללכת בה). הוא מרים את שמאל עושה את זה נראה רזה יותר, חטובה יותר. מצא זוג אחד, כי אתה מרגיש בנוח בבית ולשמור אותם כדי לפתות את המאהב שלך. ללכת לאט על פני החדר בהם. שעונים לו לראות אותך.

מרגש אותו

משם, אתה יכול ללכת כמה מסלולים שונים. אולי כדאי לך לבחור משהו כמו חצאית קצרה או שמלה סקסית כי תשמור לאירועים מיוחדים. מומלץ גם לבחור משהו שונה לחלוטין מכל מה שהיית פעם ללבוש בציבור, אבל בשבילו, אתה תהיה. זה עשוי לכלול סרבל או Romper כי הוא שחור מבריק נוטף המיניות הנשית. ניתן העליון את עצמך עם מחוך קצת או bustier כדי למשוך את כל מה שאתה לא רוצה בולטות לדחוף החוצה את כל מה שאתה רוצה לשים על התצוגה. מציאת חזייה עור יפה או משהו כזה camisette גם דרכים נהדרות להתחפש מה היה בגד שאינו סקסי. שחוקים עם חליפה שחורה נחמד, אתה נראה סקסי מעט, אבל רק האיש כי ראיתי אותך לשים אותו על, או מי יודע, כי אתה אף פעם לא להתלבש ככה. זה משחק של פיתוי. לזרוק את הציפיות שלו קצת כדי לראות אם הוא נושך.

עכשיו שהוא כל חם טרח

אז שתגדיר את הסצינה עם כמה אפקטים חזותיים שלך, מה אתה עושה עם גבר מתנשף להמשיך לפתות אותו? ובכן, תמיד יש את האמנות של עיכוב שיכול להפוך אותו משוגע בשבילך. לגרום לו לחכות, קצת, בשבילך. אם יש לך תאריך, להיות קצת מאוחר. אם אתה חוזר הביתה, פשוט לקחת את תוואי הנוף. בזמן שאתה השתהות, אולי כדאי לך להתקשר אליו ולהזכיר לו מה אתה מתכנן לעשות כאשר אתה מקבל הביתה. ולאחר מכן לגרום לו לחכות עוד קצת. כאשר אתם מגיעים הביתה, לוודא לברך אותו עם נשיקה ארוכה, אבל אז סלח לעצמך לשירותים או מקום אחר שבו הוא לא יכול לראות אותך. אולי אתה רוצה לשנות למשהו אפילו חושף יותר סקסי, או סתם לצאת במשהו צנוע באמת. שמרו אותו מנחש. אני מציע לשים על איזה טדי או משהו מתחת רחצה. כאשר הוא מניח את ידיו על אתה (ואתה יודע שהוא יהיה), הוא יבין כי אתה אכן מפתה אותו, וכי הגיע הזמן לעשות משהו בנידון. מה בכלל אתה חושב לעשות? הפיתוי הוא לא על סקס בהכרח; תאווה של זה. הפיתוי הוא על יצירת תשוקה ויצירת תחושה של געגוע. עצות אלה, אתה בטוח כדי לשלוט בה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה