יום שלישי, 3 במאי 2011

איך לגרום לה להתחנן עבור סקס

גם בחורים רבים נאבקים מין מקבל. זה פשוט לא הכרחי. זה כל כך קל אם אתה פשוט יודע איךואתה לא צריך לשקר, לרמות או להתחנן.

אז למה אתה עדיין עושה את זה?

אני הולך לחלוק איתכם את הדרכים בהן ניתן להפוך אותה מבקש ממך לקיים יחסי מין.

1. תכנית זו. נשים רבות אינן ממהרות לקיים יחסי מין כי זה גם בהחלטה של ​​רגע. פשוט קורה.הבעיה עם זה היא כי אין לבנות. סקס  עבור נשים היא כמו הנפש כמה הוא פיזי.

רק לדמיין אותה חושבת על סקס עם לך את כל היום פיקאפ. אתה יכול לתאר לעצמך עד כמה היא פראיתיהיה כשהם הזמן מגיע סוף סוף? אתה יקצור את היתרון של זה.

2. להגדיר את מצב הרוח. זה מראה שאתה באמת חשבתי עליה. זה עושה הבדל עצום עם אישה.זה יכניס אותך קילומטרים קדימה של בחורים רגישים אחרים.

אתה לא צריך לשים עלי כותרת של ורדים או לשלם עבור הנסיעה לפריז, אבל רק את העובדהשלקחת את הזמן, יעשה הבדל.

3. לחטוף תנומה. אני יודע, אבל הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות במהלך סקס ישראלי הוא שיש לך אורגזמה ולהירדם. אם אתה עושה את זה כדאי לוודא שיש לך לשים אותה לישון הראשונה. אםלא אתה לעולם לא מקבל שיחת טלפון חזרה. אם תעשה זאת, היא תהיה קוראת לך למחרת.

ודא שיש לך הרבה מנוחה. אין דבר מביך יותר מאשר לא להיות מסוגל לבצע. פעמים רבות זה יכוללהיות בגלל עייפות. אל תהיה תוהה 1 דקה.

4. שיחה משחק טוב. תגיד לה שאתה הולך להשתמש "יציבה הנפח" או "זנב יען". אז לתאר מהעמדות אלה. היא תהיה לחשוב על זה כל היום. זה יכניס אותך קילומטרים קדימה של בחוריםאחרים כי יכול רק להציע בתנוחה המיסיונרית.

תארו לעצמכם, כאשר אתה מדבר ככה על מה היא תהיה לחשוב במהלך היום. אני לא יודע מהאלה? פשוט לבוא לאתר שלי ואני אתן לך את פירוט של טכניקות אלה. רק לתאר את אחד כאן והואיהיה כאן ריר להגיע איתך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה